GoInfo

Moduli GoSofta

GoSoft MRP

Planiranje proizvodnje

GoSoft MRP (eng. Material Resource Planning) je modul GoSofta koji pomaže proizvodnim tvrtkama u proračunu materijala i komponenti potrebnih za planiranje proizvodnje.

 

Kako PP modul donosi vrijednost?

PP modul pomaže proizvodnim tvrtkama u proračunu materijala i komponenti potrebnih za planiranje proizvodnje, osiguravajući pravovremenu dostupnost resursa. PP modul pruža temelj za učinkovito planiranje svih proizvodnih resursa, s posebnim naglaskom na materijalne resurse, uzimajući u obzir datume isporuke i primjenjujući 'Just-in-Time' koncept, uz korištenje tehnoloških vremena za precizno usklađivanje proizvodnih procesa.

Glavne prednosti

  • Optimizira planiranje resursa
  • Smanjuje višak zaliha
  • Povećava učinkovitost proizvodnje.
 

Modul za prodajne timove

MRP modul ključan je za digitalizaciju proizvodnih procesa!

GoSoft® ERP sustav nudi sveobuhvatno rješenje za upravljanje proizvodnjom kroz ispis precizne proizvodne dokumentacije i praćenje obavljenog rada u stvarnom vremenu. Na svakom radnom mjestu izrađuje se točan redoslijed poslova i pregled iskorištenosti proizvodnih kapaciteta, omogućujući detaljno planiranje po danima, tjednima i mjesecima.Integracija tehnologije bar koda omogućuje jednostavno bilježenje završetka operacija, smanjuje opterećenje kapaciteta i osigurava veću efikasnost u proizvodnim procesima. Ova funkcionalnost također podržava točnu naknadnu kalkulaciju troškova, uključujući praćenje statusa nedovršene proizvodnje, čime se optimizira cjelokupni proizvodni proces.Uz GoSoft®, proizvodna poduzeća mogu postići veću produktivnost, transparentnost i preciznost, što ga čini idealnim ERP rješenjem za učinkovito upravljanje svim fazama proizvodnje.

Ključne poslovne prednosti

  • Smanjenje troškova skladištenja
  • Učinkovita alokacija resursa
  • Veća preciznost u planiranju proizvodnje.
Shape
Osnovni moduli GoSofta

Temelj digitalizacije proizvodnje i održivosti poslovanja je integriran i skalabilan ERP

PP Planiranje proizvodnje

Središnji dio sustava GoSoft® je napredno planiranje potreba za materijalima, poluproizvodima i proizvodima, temeljeno na narudžbama kupaca, planovima prodaje ili predviđanjima. Koristeći globalno priznati MRP sustav (planiranje proizvodnih resursa), GoSoft® precizno izračunava potrebe za komponentama prema sastavnicama, uzimajući u obzir JIT (Just in Time) princip, raspoložive količine i sve ključne parametre planiranja, poput minimalnih zaliha, optimalnih količina i razdoblja objedinjavanja. Ova funkcionalnost osigurava učinkovitu i preciznu koordinaciju resursa, optimizirajući svaki korak proizvodnog procesa.

SD Prodaja

Modul SD u GoSoftu prati tijek događaja od kupčeve narudžbe do isporuke, osiguravajući transparentnost u svim fazama prodajnog procesa. Ovaj modul omogućuje proizvodnim tvrtkama da efikasno upravljaju prodajom i distribucijom svojih proizvoda.

SCM Nabava

SCM (Supply Chain Management) modul GoSoft ERP sustava upravlja protokom robe i usluga, od sirovina do gotovih proizvoda. Modul omogućava planiranje, praćenje i optimizaciju svih aktivnosti unutar lanca opskrbe, povezujući dobavljače, proizvođače, distributere i kupce. Njegova svrha je uskladiti ponudu i potražnju te poboljšati suradnju među partnerima u lancu opskrbe, čime se povećava profitabilnost. Prilagodljiv i jednostavan za korištenje, SCM modul pomaže tvrtkama u procesu rasta i digitalizacije.

WMS Skladišno poslovanje

WMS (Warehouse Management System) modul GoSoft ERP sustava omogućava cjelovito praćenje i kontrolu skladišnih procesa, uključujući primanje, skladištenje i otpremu robe. Sustav podržava upravljanje zalihama putem bar kodova, serijskih brojeva i rokova trajanja, te omogućava automatizaciju ključnih operacija. Prilagodljiv i jednostavan za korištenje, WMS modul također uključuje podršku za logistiku, planiranje otpreme i transporta. Pomaže voditeljima skladišta da efikasno upravljaju zalihama, smanjuju papirologiju i optimiziraju resurse.

FI Računovodstvo i financije

FI (Finance) modul GoSoft ERP sustava omogućava praćenje i analizu financijskog stanja poduzeća, podržavajući sve ključne računovodstvene funkcije i zakonske obveze. Automatski prikuplja podatke iz cjelokupnog ERP sustava i generira izvještaje za menadžment i državne institucije. Prilagodljiv i jednostavan za korištenje, FI modul ubrzava financijske procese te omogućava tvrtkama da se lakše prilagode rastu i digitalizaciji poslovanja.

Kontaktirajte nas

Dogovorimo sastanak!








  • 30+ godina relevantnog iskustva

    u proizvodnoj industriji.

  • 450+ zadovoljnih klijenata

    na razini cijele regije.

  • 10 000+ projekata

    u proteklih 30 godina.

  • Osnovani 1992.

    na slovenskom tržištu.

  • ISO/IEC 27001:2013

    kontrola informacijske sigurnosti.

  • ISO 9001:2015

    kontrola kvalitete

Podatci o firmi

GOinfoZG d.o.o. Kovinska 4a 10 000 Zagreb Hrvatska tel: 0800 12 10 GSM: +385 99 4646 363