GoInfo

Naš pristup

Cjelovita korisnička podrška lokalno je dostupna korisnicima GoSofta

Poslovni informacijski sustav GoSoft osobito se ističe svojom lokaliziranom korisničkom podrškom koja brine da korisnici uvijek, u svim fazama korištenja, na raspolaganju imaju stručnjake koji brzo otklanjaju poteškoće i pomažu pri korištenju.

Posvećeni uspjehu klijenata

ERP sustav s trajnom, sustavnom & kvalitetnom podrškom

GOinfo korisnička podrška predstavlja ključnu prednost za proizvodne tvrtke koje implementiraju ERP sustav, osiguravajući im cjelovitu podršku na svakoj fazi puta. Od početne faze analize i prilagodbe ERP sustava specifičnim poslovnim procesima, pa sve do dugoročne post-implementacijske podrške, tvrtke nikada nisu prepuštene same sebi.

GOinfo odjel korisničke podrške brine o svakom aspektu implementacije i korištenja sustava, osiguravajući da proizvodne tvrtke imaju na raspolaganju lokalni tim stručnjaka koji mogu brzo reagirati na bilo kakve izazove.

Tvrtkama je osigurana personalizirana podrška koja uključuje kontinuiranu edukaciju zaposlenika, prilagodbe sustava u skladu s promjenama zakona i regulativa te uvođenje novih funkcionalnosti koje unapređuju radne procese.

Pratnja na svakom koraku

Trajno partnerstvo

Poseban fokus je na održavanju dugoročnih odnosa s klijentima, uz stalnu optimizaciju sustava kako bi se osigurala maksimalna učinkovitost i usklađenost s najnovijim standardima industrije. GOinfo nije samo implementacijski partner, već trajni suradnik koji svojim klijentima omogućava stabilnost, sigurnost i kontinuirani rast, osiguravajući da nikada nisu prepušteni sami sebi tijekom korištenja ERP sustava.

Čitav odjel posvećen podršci

Usluge korisničke podrške

Krizna podrška (5 dana u tjednu, 8-16h)

GOinfo pruža podršku u saniranju eskalacijskih situacija pri radu u GoSoftu. Naš stručni tim dostupan je pet dana u tjednu kako bi brzo odgovorio na hitne probleme i osigurao neprekidan rad vašeg poslovnog sustava. Bez obzira na složenost situacije, naši stručnjaci će vam pomoći riješiti svaki tehnički izazov na vrijeme, smanjujući potencijalne gubitke i rizike.

Edukacija pri uvođenju novih značajki GoSofta

Redovite nadogradnje GoSofta omogućuju vam korištenje najnovijih funkcionalnosti koje optimiziraju poslovne procese. GOinfo nudi edukacijske radionice i materijale kako bi vaši zaposlenici mogli maksimalno iskoristiti nove značajke, osiguravajući nesmetanu tranziciju i povećanje produktivnosti bez zastoja u radu.

Podrška u prilagodbi zakonskim regulativama

Poslovna okolina se stalno mijenja, a usklađenost sa zakonskim regulativama ključna je za uspješno poslovanje. GOinfo prati sve promjene u zakonodavstvu te pomaže vašoj tvrtki prilagoditi ERP sustav GoSoft, osiguravajući da uvijek poslujete u skladu s aktualnim zakonskim zahtjevima, čime izbjegavate moguće kazne i komplikacije.

Post-implementacijska podrška i edukacija

Nakon implementacije GoSofta, GOinfo nudi trajnu post-implementacijsku podršku kako bi se osigurala visoka razina prihvaćenost među korisnicima. Kroz kontinuiranu edukaciju i pomoć pri svakodnevnom korištenju sustava, pomažemo vašoj tvrtki da maksimalno iskoristi sve funkcionalnosti ERP sustava i postigne optimalnu produktivnost.

Integracija u mreži partnera & networking

Kao klijent GOinfa, imate pristup našoj mreži partnera i resursima za digitalizaciju poslovanja. To uključuje mogućnosti umrežavanja s drugim klijentima, sudjelovanje na stručnim konferencijama te pristup inovativnim rješenjima i alatima koji omogućavaju vašu tvrtku da ostane na čelu industrijskih trendova.

Kontaktirajte nas

Dogovorimo sastanak!








  • 30+ godina relevantnog iskustva

    u proizvodnoj industriji.

  • 450+ zadovoljnih klijenata

    na razini cijele regije.

  • 10 000+ projekata

    u proteklih 30 godina.

  • Osnovani 1992.

    na slovenskom tržištu.

  • ISO/IEC 27001:2013

    kontrola informacijske sigurnosti.

  • ISO 9001:2015

    kontrola kvalitete

Podatci o firmi

GOinfoZG d.o.o. Kovinska 4a 10 000 Zagreb Hrvatska tel: 0800 12 10 GSM: +385 99 4646 363