Moduli GoSofta
GoSoft SM
Korisnička podrška
GoSoft SM (eng. Service Management) je modul GoSofta koji prati sve postprodajne aktivnosti, uključujući upravljanje serijskim brojevima proizvoda, montaže, nadogradnje, popravke i održavanje.
GoSoft SM (eng. Service Management) je modul GoSofta koji prati sve postprodajne aktivnosti, uključujući upravljanje serijskim brojevima proizvoda, montaže, nadogradnje, popravke i održavanje.
GoSoft SM modul omogućuje planiranje i praćenje servisa proizvoda unutar poduzeća ili kod klijenata te plansko održavanje uređaja, naprava i strojeva. Uključuje i vođenje naloga za servis i održavanje, čime se olakšava upravljanje servisnim procesima.
Glavne prednosti
SM modul koriste prvenstveno serviseri i osobe zadužene za održavanje. Omogućuje planiranje servisa te određivanje termina i potreba kroz radne naloge. Modul povezuje ponudu, narudžbu i račun servisa (SD modul) s nalogom za servis. Plansko održavanje može se povezati s MES boxom, što pravovremeno kreira naloge održavanja koji se reflektiraju u MRP i CRP planu. Sveobuhvatno praćenje održavanja i servisa omogućuje analizu kvalitete uređaja, naprava, strojeva i gotovih proizvoda, te nudi bolji uvid u iskorištenost radnih kapaciteta i stvarne troškove održavanja i servisa, čime se kontrolira realna dobit.
Ključne poslovne prednosti
Središnji dio sustava GoSoft® je napredno planiranje potreba za materijalima, poluproizvodima i proizvodima, temeljeno na narudžbama kupaca, planovima prodaje ili predviđanjima. Koristeći globalno priznati MRP sustav (planiranje proizvodnih resursa), GoSoft® precizno izračunava potrebe za komponentama prema sastavnicama, uzimajući u obzir JIT (Just in Time) princip, raspoložive količine i sve ključne parametre planiranja, poput minimalnih zaliha, optimalnih količina i razdoblja objedinjavanja. Ova funkcionalnost osigurava učinkovitu i preciznu koordinaciju resursa, optimizirajući svaki korak proizvodnog procesa.
SCM (Supply Chain Management) modul GoSoft ERP sustava upravlja protokom robe i usluga, od sirovina do gotovih proizvoda. Modul omogućava planiranje, praćenje i optimizaciju svih aktivnosti unutar lanca opskrbe, povezujući dobavljače, proizvođače, distributere i kupce. Njegova svrha je uskladiti ponudu i potražnju te poboljšati suradnju među partnerima u lancu opskrbe, čime se povećava profitabilnost. Prilagodljiv i jednostavan za korištenje, SCM modul pomaže tvrtkama u procesu rasta i digitalizacije.
WMS (Warehouse Management System) modul GoSoft ERP sustava omogućava cjelovito praćenje i kontrolu skladišnih procesa, uključujući primanje, skladištenje i otpremu robe. Sustav podržava upravljanje zalihama putem bar kodova, serijskih brojeva i rokova trajanja, te omogućava automatizaciju ključnih operacija. Prilagodljiv i jednostavan za korištenje, WMS modul također uključuje podršku za logistiku, planiranje otpreme i transporta. Pomaže voditeljima skladišta da efikasno upravljaju zalihama, smanjuju papirologiju i optimiziraju resurse.
FI (Finance) modul GoSoft ERP sustava omogućava praćenje i analizu financijskog stanja poduzeća, podržavajući sve ključne računovodstvene funkcije i zakonske obveze. Automatski prikuplja podatke iz cjelokupnog ERP sustava i generira izvještaje za menadžment i državne institucije. Prilagodljiv i jednostavan za korištenje, FI modul ubrzava financijske procese te omogućava tvrtkama da se lakše prilagode rastu i digitalizaciji poslovanja.
u proizvodnoj industriji.
na razini cijele regije.
u proteklih 30 godina.
na slovenskom tržištu.
kontrola informacijske sigurnosti.
kontrola kvalitete