GoInfo

Novosti & Uvidi

Novi CEO, Zvonimir Sabolek: „Želimo jasno pozicionirati GoSoft kao najbolji ERP za proizvodna poduzeća u regiji!“

Donosimo intervju s novim direktorom zagrebačkog ogranka GOinfa, Zvonimirom Sabolekom, o već uvedenim poboljšanjima, ali i planovima koji čekaju GOinfo ZG.

Nakon 10 godina na tržištu, zagrebački ogranak GOinfa dobio je novo vodstvo. Kakva je tržišna pozicija GOinfa danas u Hrvatskoj i regiji? Što ga čini posebnim u odnosu na konkurente i kako planirate nastaviti donositi vrijednost svojim klijentima?

GoSoft najprilagođeniji je ERP proizvodnim poduzećima. GOinfo čvrsto stoji iza ove tvrdnje – ne samo zbog razvijenosti modula GoSofta koji odgovaraju na tipične izazove proizvodnje svih veličina, već zbog iskustva ljudi GOinfa koji već više od 20 godina na regionalnom tržištu pružaju podršku perjanicama proizvodnje, poput Opreme, Tehnixa, Silika, Končara, Dok-Inga, Zieglera i drugih. U tom smislu, vrijednost koju GOinfo donosi klijentima višestruko se umnaža zbog toga što naša ekspertiza pozitivno utječe na sve procesne aspekte poduzeća – od proizvodnje, preko logistike, pa sve do financija i kvalitete. Na nama je da ovu poziciju lidera na tržištu proizvodnih poduzeća nastavimo jačati. U kontekstu multiplikacije vrijednosti koju donosimo zbog iskustva GOinfa u radu s proizvodnim poduzećima, želim istaknuti i to da GOinfo svojim klijentima na raspolaganje stavlja cijeli ekosustav partnera i pratećih usluga za rast poslovanja. Pritom mislim na partnere koji se bave automatizacijom poslovanja, digitalizacijom dijelova poslovanja koji nadilaze ERP i još mnogo više od toga. Dakle, jedan od ključnih ciljeva GOinfa u nadolazećem periodu biti će sve veća penetracija na tržištu proizvodnje u smislu akvizicije novih klijenata, razvoj inovacija i daljnja prilagodba modula zahtjevnim i uvijek promjenjivim proizvodnim izazovima, te snaženje ekosustava komplementarnih proizvoda i usluga koji našim klijentima donose višestruku vrijednost i siguran strateški rast. 

Kakva budućnost čeka GOinfo ZG – najprije kratkoročno, a potom dugoročno u smislu razvoja tvrtke ?

Kratkoročno, pokrenuli smo i prolazimo interni proces reorganizacije koji će bolje odgovarati na zahtjeve naših klijenata i smjerove razvoja GoSofta. Uz to, jak fokus stavljamo na još kvalitetniju korisničku potporu i kvalitetu naše usluge – ovdje je GOinfo uvijek bio osobito vrijedan partner i tome može posvjedočiti svaki naš klijent. Za GOinfo, ne postoji segregacija klijenata po važnosti – važno nam je da ljudi koji koriste naš alat uvijek imaju pravovremenu podršku, a da sama poduzeća ostvare maksimalan ROI što većom operacionalnom upotrebom alata GoSofta. 

Dugoročno, naši klijenti mogu očekivati značajno bolju podršku iz perspektive pojedinih segmenata poslovanja i pripadajućeg modula GoSofta, jer smo produktizacijom GoSofta pokrenuli strateški pristup razvoju informacijskog sustava. Drugim riječima, od sada pa nadalje postojat će značajno snažnija interna inicijativa razvoja i kvalitete samih modula GoSofta. Posljednje, ali ne i najmanje važno, edukacijama i daljnjim razvojem vještina i kompetencija našeg tima, nastojat ćemo pružiti još bolje iskustvo implementacije i vođenja projekata.

Ukratko, pokrenuli smo sve potrebne inicijative kako bismo pripremili GOinfo na ono što nas čeka u budućnosti, a to je rast poslovanja, povećanje broja zaposlenika i snaženje liderske pozicije.

S obzirom na tehnološke prilike i izazove poput umjetne inteligencije, fleksibilnih modula velikih ERP-ova i cloud tehnologije, koje su sve prisutnije na tržištu poslovnih informacijskih sustava, kako GoSoft odgovara na ove izazove i što ga čini posebno dobrim ERP-om danas?

Naša najveća snaga leži u samoj kvaliteti naših modula. Realno gledano, svaki modul GoSofta jednako je dobar kao i konkurentno „stand alone“ rješenje. Integracijom s drugim modulima, dodatno stvaramo vrijednost za naše korisnike kvalitetom podataka koji nose poslovanje u smislu donošenja pravovremenih odluka i povećanjem učinkovitosti. Naravno, sve to počiva na pretpostavci brze implementacije i bliske suradnje s našim klijentima, za što su naši analitičari i inženjeri specijalizirani.

Što se pak inovacija tiče, GOinfo aktivno prati tržišne trendove i konstantno implementiramo najbolje tržišne prakse i trendove u GoSoft – upravo zbog toga uspijevamo biti najbolje prilagođeni proizvodnim poduzećima koja su podložna čestim promjenam na tržištu.

Kako GOinfo planira osigurati što bolju poziciju na tržištu rada u kontekstu očuvanja i akvizicije visokokvalificiranog radnog kadra, posebno s obzirom na sve veću potražnju za kvalitetnim konzultantima, analitičarima i inženjerima u industriji ERP-a?**

Upravo gore spomenutom reorganizacijom, omogućavamo razvoj znanja, vještina i kompetencija naših zaposlenika. GOinfo je sjajno mjesto za razvoj hard i soft vještina – čemu svjedoče naši analitičari i inženjeri koji su u GOinfu započeli kao studenti, a danas vode klijente, a neki čak i tvrtke! Zašto je tako? Zato što radom s GoSoftom i našim klijentima, mladi profesionalci dobivaju i ovce i novce – odnosno, dobivaju široko znanje o svim aspektima poslovanja proizvodnog poduzeća, ali i specifična znanja o razvoju, upravljanju i implementacijama ERP-a, poslovnoj analizi, projektnom managementu i mnogim drugim konkurentnim znanjima i vještinama. U tom, mladi ljudi koji ulaze na tržište rada naš su veliki target jer je proces učenja našeg posla dugačak, ali ima visok povrat. Baš su zato ljudi GOinfa njegov glavni asset kojim moramo mudro upravljati, što podrazumijeva dobre međuljudske odnose, transparentnu krivulju rasta i razvoja te konkurentnu kompenzaciju. U tom smislu, možemo kazati da smo uspješni jer je fluktuacija zaposlenih u GOinfu ispod 5 %! Tim putem želimo nastaviti i zato konstantno radimo na unaprjeđenju procesa onboardinga, upravljamo karijerama zaposlenika i primjenjujemo sustav nagrađivanja koji stimulira naše ljude. Također, posvećeni smo razvoju klime i kulture koju želimo promicati unutar tvrtke, što smatramo ključnim za privlačenje i zadržavanje talentiranog radnog kadra, a ona jest, u svojoj biti – promicanje transparentnosti u svemu što radimo i osobne odgovornosti. 

Kao novi direktor GOinfa ZG, imate business background – kakvu vrijednost to donosi ovom poduzeću, a osobito ljudima koji rade u GOinfu?

Sigurno je samo jedno – za uspjeh GOinfa na tržištu bio je i ostat će zaslužan cijeli tim kvalitetnih ljudi bez kojih provođenje ove strategije ne bi bilo moguće. Moja je uloga da ljudima GOinfa osiguram sve potrebne resurse i okruženje za rast i razvoj, a klijentima pružim ključnu podršku i savjet. Naravno, s obzirom na to da cijelu svoju karijeru radim s proizvodnim poduzećima u regiji, a istovremeno crpim ideje na globalnoj razini putem svoje mreže profesionalaca koju sam stekao dugogodišnjim radom u industriji, na raznim edukacijama poput MBA studija i slično, vjerujem da GOinfu mogu osigurati kompetitivnu prednost analitičnim, data-driven pristupom razvoju temeljenom na najboljim praksama.

Ima li već nekih pozitivnih promjena, otkako ste imenovani za voditelja zagrebačkog ogranka?

Premalo je vremena prošlo da bih isticao rezultate, ali pokrenuli smo niz aktivnosti koje sam spomenuo već i koje će vrlo brzo pokazati svoje učinke. Međutim, jedna od ključnih stvari koje želim istaknuto je pokretanje marketinških aktivnosti, što je vrlo bitno, i to ne samo za nove klijente, već i za postojeće ali i za javnost općenito, da neprestano pričamo o našim postignućima i rješenjima jer nam se znalo događati da se velika regionalna poduzeća čude visokoj kvaliteti naši rješenja. To se više ne smije događati. Važno nam je da proizvodna poduzeća znaju da imaju lokalno rješenje nadohvat ruke koje im može pomoći transformirati poslovanje.

GOinfo ZG oduvijek je kapitalizirao na tržištu proizvodnje zbog svoje osobite prilagođenosti potrebama proizvodnih poduzeća – što vaši klijenti mogu očekivati u narednom periodu po pitanju ERP alata, ali i pratećih konzultantskih usluga visoke vrijednosti?

Klijenti GOinfa i korisnici GoSofta mogu očekivati još veće i brže stvaranje vrijednosti integracijom najnovijih tehnologije. Od konkretnih rješenja izdvojiti ću implementacija nekih novih tehnologija poput OCR-a u raznim procesima gdje to do sada nismo radili, uvođenje umjetne inteligencije i drugi alati za daljnju automatizaciju procesa je ono na čemu radimo i što nam je fokus. Modularni pristup razvoju i uspostavljanje produktne organizacije koje paralelno prati ove inovacije sigurno je nešto što će pokazati rezultate.

Kontaktirajte nas

Dogovorimo sastanak!








  • 30+ godina relevantnog iskustva

    u proizvodnoj industriji.

  • 450+ zadovoljnih klijenata

    na razini cijele regije.

  • 100 000+ projekata

    u proteklih 30 godina.

  • Osnovani 1992.

    na hrvatskom tržištu.

  • ISO/IEC 27001:2013

    kontrola informacijske sigurnosti.

  • ISO 9001:2015

    kontrola kvalitete

Podatci o firmi

GOinfoZG d.o.o. Kovinska 4a 10 000 Zagreb Hrvatska tel: 0800 12 10 GSM: +385 99 4646 363